Manuals

• Vincles 1. Els altres i jo. Llengua catalana per a l’alumnat d’incorporació tardana (CD).
  • Vincles 3. Què fas? Llengua catalana per a l’alumnat nouvingut (quadern d’exercicis).
  • Vincles 3. Què fas? Llengua catalana per a l’alumnat nouvingut (llibre).

Llibres per al professorat

Una llengua ens uneix… i com l’aprenem? Estratègies lingüístiques i de comunicació per a l’ensenyament de la nova llengua (disponible en paper i en format digital)

Projecte SAL. Suport Acollida Lingüística (carpeta en paper).

Guia pràctica d’acollida lingüística. Guia de recursos destinada als professionals de l’acollida de persones nouvingudes (disponible només en paper).

Camps d'aprenentatge de les Illes Balears (Son Ferriol, Es Palmer, Orient, Sa Cala-Eivissa, Es Pinaret-Menorca (només en format digital o en préstec)

25 anys Camps d'aprenentatge de les Illes Balears (disponible en paper i en format digital)

Camp d'Aprenentatge Formentera- Itineraris  (només en format digital o en préstec)

Camp d'Aprenentatge Formentera- Activitats  (només en format digital o en préstec)

L'aviram. Camp d'aprenentatge de Son Ferriol (disponible en paper i en format digital)

Sitges i carboners. Camp d'aprenentatge d'Orient (disponible en paper i en format digital)

Entre Illes. Mallorca. Quadern de treball (només en format digital)

Entre Illes. Menorca. Quadern de treball (només en format digital)

Entre Illes. Eivissa. Quadern de treball (només en format digital)

Escoles viatgeres. Cuaderno de trabajo (només en format digital o en préstec)

Escoles viatgeres. Manual del profesor (només en format digital o en préstec)

Manual d'Educació Intercultural per a la Secundària de les Illes Balears (només en format digital o en préstec)

Primers Auxilis (Actualització)

Recursos a l’aula

recursos

• Tsutsu. Diccionari dibuixat. Català-romanès.
  • Som a classe (pòster de vocabulari visual)
  • Col·lecció de 20 pòsters de vocabulari visual sobre la ciutat, el mercat i el supermercat, el temps, els transports, els oficis, la muntanya i el camp, la platja i el port, el parc, el bar i el restaurant, i la casa.
  • De la paraula a la pintura (carpeta didàctica).
  • Baba Diccionari dibuixat Català-Búlgar
  • Històries de pirates, bruixes i dracs (format digital)

Jocs

jocs

• Jocs LIC 1. Identificació personal i relacions personals (quadern de passatemps).
  • Jocs LIC 2. Ensenyament i educació (quadern de passatemps).
  • Jocs LIC 3. Estats físics i anímics d’una persona (quadern de passatemps).
  • Jocs LIC 4. Rutines diàries, temps lliure i entreteniment (quadern de passatemps).
  • Jocs LIC 5. Habitatge i lloc de residència (quadern de passatemps).
  • Jocs LIC 6. Compres, menjar i beure (quadern de passatemps).
  • Jocs LIC 7. Viatges i trasllats (quadern de passatemps).
  • Jocs LIC 8. Orientacions didàctiques i solucions (quadern de passatemps).
  • Jocs  a taula. Dòmino vegetal. Endevina, endevinalla, què duc dins la senalla. La roda dels aliments (capsa).

FACILECT

facilect

Escola de lectura posa a l’abast de totes les persones interessades un recurs per ajudar la població no catalanoparlant a entrar en contacte amb la nostra llengua. Es tracta de la revista Facilect, que inclou reportatges, articles i entrevistes sobre temes d’interès general, tot amb un llenguatge senzill i un vocabulari molt bàsic. L’objectiu principal d’aquesta publicació és facilitar l’accés a la lectura en català d’una manera amena i entretinguda.

Facilect, la revista que t'ajuda a llegir en català

Podeu consultar els números 2, 3, 4, 5, 6 i 7 de la revista Facilect en format PDF.

facilect-num2

Facilect núm. 2

facilect-num3

Facilect núm. 3

facilect-num4

Facilect núm. 4

facilect-num5

Facilect núm. 5

facilect-num6

Facilect núm. 6

facilect-num7

Facilect núm. 7

El núm 5 i 6 està disponible en paper.

El darrer número ofereix, com a novetat, la possibilitat d'escoltar alguns reportatges.

mp3-icon El cavall de raça menorquina
mp3-icon La capoeira
mp3-icon El flaó d'Eivissa i Formentera
mp3-icon Raixa

Quadernets

quadernet

Col·lecció d'opuscles que contenen un text de presentació de l'autor o autora i de la seva obra i una selecció de textos. Es lliurarà un exemplar per alumne/a. Aquest material està adreçat a alumnes de 2n cicle d’ESO i batxillerat.

Llista

Guies didàctiques

guia-didactica

A Escola de lectura us oferim guies didàctiques monogràfiques amb propostes d'exercicis i lectures complementàries que se centren en un títol o un autor o autora com a eines didàctiques per acompanyar la lectura d'un llibre o l'estudi d'un autor o autora. Pel que fa a les guies en paper, es lliurarà una guia per a cada alumne/a. Algunes guies només estan disponibles en format electrònic. Us recordam que aquestes guies NO inclouen el text original i que han estat creades com a eina complementària a la lectura del llibre en qüestió. Les guies que us presentam s'adrecen a educació primària, educació secundària i batxillerat.

Llista

Viatge al món dels llibres

Àlbum (només disponible en format digital). El podeu trobar AQUÍ

Tenim capses amb sobres de cromos adhesius a la vostra disposició.