Maletes literàries

maletes-literaries

Oferim 19 maletes literàries, adaptades als diferents nivells educatius. Cada maleta conté 35 exemplars d'un mateix llibre i va acompanyada d'una capsa amb diferents recursos complementaris, com ara màscares, objectes i teresetes per treballar a l'aula.

Llibres en préstec

llibres

Llibres de lectura d'autors i autores diferents. L'escola rebrà en préstec un lot de 35 exemplars d'un mateix títol perquè cada alumne/a pugui fer la lectura individualment.

Rondalles en línia

rondalles-en-linia

Per al segon cicle d’educació infantil i per a educació primària, s’ofereixen vuit rondalles en línia amb l’objectiu d’apropar l’infant al món dels contes d’una manera dinàmica i engrescadora.

Rondallaires

rondallaires

Al web Rondallaires hi trobareu les rondalles següents:

• Educació infantil: En Joanet de la Gerra
  • 1r cicle educació primària: En Pere, el menjador