Materials en préstec

Aprenentatge, entreteniment i plaer amb la lectura

"Escola de lectura" és un programa organitzat i coordinat pel Servei d'Innovació Educativa de la Direcció General de  Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa adreçat a tota la població escolar de les Illes Balears. Recull els materials dels programes "Escola de lectura", creat pel Cofuc, i "Viu la cultura", de la Direcció General de Cultura.

1. Emplenau el full de sol·licitud:
  2. Quan hàgiu enviat la sol·licitud, us confirmarem, abans del període adjudicat, que us hem concedit el material.
  3. Heu de passar a recollir-lo i retornar-lo als punts de distribució establerts.

En aquesta secció l'Escola de lectura ofereix diversos materials que es deixen en préstec als centres educatius, amb la intenció d'apropar els textos i els autors i autores de les Illes Balears a la comunitat educativa.

També ha creat rondalles en línia per treballar a l'aula disponibles al web Escola de lectura.